Sunday, December 14, 2014

ဘ၀ေျခလွမ္း

ကၽြန္ေတာ္ အသက္ငယ္စဥ္အခါက
ေရွ႕က သြားေနတဲ့ ေနာင္ေတာ္ေတြကို ဘယ္ေျခလွမ္း၊
ဘယ္ကိုသြားသလဲ။
ညာေျခလွမ္း၊ ညာကိုသြားသလား၊
အတုယူ ၊  ပညာသင္၊ ေလ့လာဆည္းပူး ၾကိဳးစားခဲ့ရတယ္

သင္ရင္သင္ရင္ တခုသိလားတယ္  သင္စရာမကုန္ေသးပါသကိုး၊

တေန႕ တခုေတာ့ျမင္ လိုက္ရတယ္..... ဘုရားရွင္သြားတဲ့လမ္းစဥ္

ေအာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ာက္လမ္းနိင္ပါမလား၊ ၾကိဳးစားလ်က္ပါ.....

ေအာ္ ကၽြန္ေတာ္လူဘ၀ေရာက္ေနတာ ဒါအျမတ္ပါ။

အင္း ေရွ႕က ေနာင္ေတာ္တစ္ေယာက္ ေတာင္ကြယ္ေလးသတည္း။

အင္း ေရွ႕က သင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာ ေတာင္ကြယ္ေလးသတည္း။

ေအာ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေန႕ကကၽြန္ေတာ္၊ ဒီေန႕ကၽြန္ေတာ္၊ မနက္ျဖန္ ကၽြန္ေတာ္

မတူ မတူ မတူပါသလား။ မနက္ျဖန္ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့ ရပ္သြားမလဲ ....

ကၽြန္ေတာ္ မေၾကာက္ပါဘူး၊ မေၾကာက္လဲ ၾကံဳရမွာေပါ့

မၾကံဳတဲ့သူ ဘယ္သူရွိသလဲ။

ဘူး ေမာလိုက္တာ  ေလာကၾကီရပ္တည္ဖို႕

ခက္လိုက္တာ စားစရာ၊ ေနစရာ၊ ဒီလစာ

ေရွ႕က ေနာင္ေတာ္၊ အစ္ကိုေတာ္တို႕ သြားရာလမ္း ျပသခဲ့ပါ

ၾကိဳးစားေလွ်ာက္ပ...မယ္.....ဆက္ေလွ်ာက္ေနမယ္....

No comments:

Post a Comment